A képzés főbb jellemzői
A Termékdíj ügyintéző tanfolyam legfontosabb jellemzői:
- A képzés várható időtartama: 6 hónap
- A képzés óraszáma: 355 óra
- A felkészítés módja: kontakt online oktatás és konzultáció.
- Az élő előadásokat rögzítjük, azok bármikor visszahallgathatóak!
A képzés követelményeinek elsajátításáról a képzésben résztvevő a képzés befejeztével házivizsga keretében ad számot. A számonkérés formája: írásbeli feladatmegoldás.
A képzés elvégzéséről szóló igazolás megnevezése: tanúsítvány
Szakképesítő vizsga
Sikeres házivizsga esetén tanúsítvány kerül kiállításra, mely tanúsítvánnyal a képzésben résztvevő szakképesítő vizsgára jelentkezhet, mely független akkreditált vizsgaközpontban tehető le.
A hallgatónak jogában áll bármely általa választott vizsgaközponttal felvenni a kapcsolatot és vizsgáját egyénileg megszervezni, de ennek lebonyolításával a Képző intézményt is megbízhatja. Utóbbi esetben a vizsgaszervezéssel kapcsolatos minden feladatot átvállalunk!
Szakképesítő vizsgán a számonkérés formái:gyakorlati, szóbeli és írásbeli feladatmegoldás
Megszerezhető végzettség: 04115009 számú államilag elismert Termékdíj ügyintéző szakképesítés
A Termékdíj ügyintéző képzés képzési programja ide kattintva érhető el.
Időpontok, városok
A képzés díjával kapcsolatos információk
A képzés költsége:
- Képzési díj: 195.000 Ft
- Egyösszegű fizetés esetén: 185.000 Ft
- 5.000 Ft-os határidős kedvezménnyel: 190.000 vagy 180.000 Ft.
Részletfizetés lehetséges, érdeklődjön elérhetőségeinken!
A képzési díj a tananyagot tartalmazza, a felnőttképzési tevékenység áfamentes!
A szakképesítő vizsga díja: 70.000 Ft
Utaláshoz/készpénzbefizetéshez szükséges adatok:
- Kedvezményezett neve: Novum7 Szolgáltató Kft.
- Számlavezető bank neve: K&H Bank
- Számlaszám: 10403909-50527074-68881009
- IBAN: HU76 10403909-50527074-68881009
- SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB
Kedvezmények
Termékdíj ügyintéző képzésünk aktuális kedvezményei:
- 10.000 Ft kedvezményt adunk, ha egy összegben egyenlíti ki a képzés díját!
- További 5.000 Ft kedvezményt adunk, amennyiben jelentkezését követően 5 napon belül kiegyenlíti a képzési díjat vagy annak első részletét.
A fenti két kedvezmény összevonható!
Kapcsolat
Nem kapott minden kérdésére választ? Keressen minket elérhetőségeinken!
Vass Enikő képzésszervező
- Mobil: +36 30 629 5556
- E-mail: vass.eniko@novum7.hu
A képzés megkezdéséhez szükséges feltételek
A Termékdíj ügyintéző képzés megkezdéséhez néhány feltételnek meg kell felelni:
- Iskolai végzettség: érettségi végzettség
- Felnőttképzési szerződés: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 13. § alapján)
- A képzésben résztvevő személy adatainak megadása: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 21. § alapján)
- Szakmai előképzettség:
- Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens 04115010;
- Pénzügyi – számviteli ügyintéző 5 0411;
- Vállalkozási ügyviteli ügyintéző 5 0411 09 02;
- Logisztikai technikus 5 1041 15 06;
- Környezetvédelmi technikus 5 0712 14 02;
- Papírgyártó és -feldolgozó, csomagolószer-gyártó technikus 5 0722 24 07;
- Hulladékfeldolgozó munkatárs 4 0712 14 01;
- Papírgyártó és -feldolgozó, csomagolószer-gyártó 4 0722 24 06 ;
- Szakirányú felsőfokú végzettség (jogi, közgazdasági/gazdasági, pénzügyi, (vám)igazgatás-szervező, közszolgálati, hulladékgazdálkodási szakmérnök).
Általános információk
A képzés jellege: állam által elismert szakképesítést adó szakmai képzés.
A termékdíj ügyintéző képzés célja a termékdíjas és kiterjesztett gyártói felelősségi díjas feladatok ellátására magas színvonalon képes szakemberek képzése.
Kiemelt feladata termékdíj raktárak kialakításában, engedélyeztetésében és működtetésében való részvétellel gazdasági értéket teremtő termékdíj szakmai ismeretek tudatos alkalmazása. A feladatai során a termékdíj ügyintéző a jogszabályoknak megfelelően kezeli az elektronikus okmányrendszereket - különös tekintettel az adóigazgatás által előírtakra, és eleget tesz az irat-és okmánymegőrzési kötelezettségének. A termékdíj ügyintézői szakképesítéssel rendelkező személy:
- rendszeresen használja az Európai Unió integrált elektronikus kereskedelmi vámtarifa rendszerét (TARIC);
- megfelelően alkalmazza a termékdíjas szabályokat, és azt kiegészítő adó, számviteli és hulladékgazdálkodási szabályokat;
- elvégzi a termékdíjas- és kiterjesztett gyártói felelősségi kötelezettségek teljesítéséhez szükséges számítási műveleteket;
- munkavégzése során megfelelően alkalmazza a termékdíjas és kiterjesztett gyártói felelősségi díjas feladatok ellátásában való közreműködéshez szükséges termékdíjas és kiterjesztett gyártói felelősségi díjas, adóigazgatási, és hulladékgazdálkodási eljárási jogszabályokat;
- használja az adóigazgatási informatikai rendszereket;
- kiválasztja a termelési- és kereskedelmi ügyleteket érintő optimális termékdíjas és kiterjesztett gyártói felelősségi díjas eljárásokat és a jogszabályoknak megfelelően alkalmazza;
- tevékenységéhez kapcsolódóan papír alapú és digitális dokumentumokat készít, rendszerezi és kezeli a munkavégzés során keletkező iratokat;
- gyakorolja az első- és másodfokú adóigazgatási hatósági eljárásokban az ügyféli jogokat és kötelezettségeket és közreműködik a jogorvoslati eljárásokban.
A termékdíj ügyintéző képzést elvégző személy munkavégzése során megfelelően alkalmazza a termékdíj és a kiterjesztett gyártói felelősségi kötelezettségekhez, illetve az állami támogatáshoz kapcsolódó szabálysértési és büntetőjogi felelősség szablyait, a termékdíjra, a kiterjesztett gyártói felelősségre vonatkozó jogi szankciórendszert.
A korábbi OKJ-s képzések helyét 2021-től egy új felnőttképzési rendszer vette át, melynek keretei között hasonlóképpen államilag elismert szakképesítések szerezhetőek! A korábbi OKJ-s Termékdíj ügyintéző képzéssel egyenértékű, azt felváltó Termékdíj ügyintéző szakképesítő képzés már online képzési formában is elérhető!