A képzés főbb jellemzői
A Jövedéki ügyintéző tanfolyam legfontosabb jellemzői
- A képzés várható időtartama: 6 hónap
- A képzés óraszáma: 350 óra
- A felkészítés módja: online oktatás és konzultáció.
- Az élő előadásokat rögzítjük, azok bármikor visszahallgathatóak!
A képzés követelményeinek elsajátításáról a képzésben résztvevő a képzés befejeztével házivizsga keretében ad számot. A számonkérés formája: írásbeli feladatmegoldás.
A képzés elvégzéséről szóló igazolás megnevezése: tanúsítvány
Szakképesítő vizsga
Sikeres házivizsga esetén tanúsítvány kerül kiállításra, mely tanúsítvánnyal a képzésben résztvevő szakképesítő vizsgára jelentkezhet, mely független akkreditált vizsgaközpontban tehető le.
A hallgatónak jogában áll bármely általa választott vizsgaközponttal felvenni a kapcsolatot és vizsgáját egyénileg megszervezni, de ennek lebonyolításával a Képző intézményt is megbízhatja. Utóbbi esetben a vizsgaszervezéssel kapcsolatos minden feladatot átvállalunk!
Szakképesítő vizsgán a számonkérés formái:gyakorlati, szóbeli és írásbeli feladatmegoldás
Megszerezhető végzettség: 04115008 számú államilag elismert Jövedéki ügyintéző szakképesítés
A Jövedéki ügyintéző képzés képzési programja ide kattintva érhető el.
Időpontok, városok
A képzés díjával kapcsolatos információk
A képzés költsége:
- Képzési díj: 195.000 Ft
- Egyösszegű fizetés esetén: 185.000 Ft
- 5.000 Ft-os határidős kedvezménnyel: 190.000 vagy 180.000 Ft.
Részletfizetés lehetséges, érdeklődjön elérhetőségeinken!
A képzési díj a tananyagot tartalmazza, a felnőttképzési tevékenység áfamentes!
A szakképesítő vizsga díja: 70.000 Ft
Utaláshoz/készpénzbefizetéshez szükséges adatok:
- Kedvezményezett neve: Novum7 Szolgáltató Kft.
- Számlavezető bank neve: K&H Bank
- Számlaszám: 10403909-50527074-68881009
- IBAN: HU76 10403909-50527074-68881009
- SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB
Kedvezmények
Jövedéki ügyintéző képzésünk aktuális kedvezményei:
- 10.000 Ft kedvezményt adunk, ha egy összegben egyenlíti ki a képzés díját!
- További 5.000 Ft kedvezményt adunk, amennyiben jelentkezését követően 5 napon belül kiegyenlíti a képzési díjat vagy annak első részletét.
A fenti két kedvezmény összevonható!
Kapcsolat
Nem kapott minden kérdésére választ? Keressen minket elérhetőségeinken!
Vass Enikő képzésszervező
- Mobil: +36 30 629 5556
- E-mail: vass.eniko@novum7.hu
A képzés megkezdéséhez szükséges feltételek
A Jövedéki ügyintéző képzés megkezdéséhez néhány egyszerű feltételnek meg kell felelni:
- Iskolai végzettség: érettségi végzettség
- Felnőttképzési szerződés: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 13. § alapján)
- A képzésben résztvevő személy adatainak megadása: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 21. § alapján)
- Szakmai előképzettség: ide kattintva tudja megtekinteni a Jövedéki ügyintéző képzés megkezdéséhez szükséges szakmai előképzettségek listáját.
Általános információk
A képzés jellege: állam által elismert szakképesítést adó szakmai képzés.
A Jövedéki ügyintéző képzést elvégző szakember jövedéki eljárásokban a jövedéki terméket előállító és annak előállítására alkalmas a jövedéki adóról és a jövedéki termékek forgalmazásának különös szabályairól szóló 2016. évi 2/17 LXVIII. törvényben meghatározott terméket előállító, raktározó, tároló, importáló, exportáló, az azt forgalmazó, külföldről beszerző (beszállító), külföldre értékesítő jogi személy, jogi személyiség nélküli egyéb szervezet és a természetes személy nevében - a jövedéki adótörvényben meghatározott esetekben - járhat el.
A jövedéki ügyintéző érdemileg elvégzi a kereskedelmi ügyeletek realizálásának folyamatában felmerülő ügyeket és biztosítja az ügyfelek által végzett tevékenységek jogszerűségét és szakszerűségét. A szakképesítéssel rendelkező:
- közreműködik a kereskedelmi ügyletek megkötésénél, megadja az ügylethez kapcsolódó jövedéki információkat;
- intézkedik a szükséges hatósági engedélyek beszerzése iránt, illetőleg közreműködik a jogszabályok által meghatározott kötelezettségek és jogok érvényesítésében;
- ellátja az elektronikus adatszolgáltatással, illetve nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatokat;
- gondoskodik az okmányok szakszerű kiállításáról, benyújtásáról, valamint a szükséges egyéb feltételek biztosításáról;
- figyelemmel kíséri, szükség szerint intézkedik a határidős ügyek tekintetében;
- felülvizsgálja, intézi az esetlegesen felmerülő jogorvoslati ügyeket;
- közreműködik az illetékes hatóságok által végzett ellenőrzéseknél.
A korábbi OKJ-s képzések helyét 2021-től egy új felnőttképzési rendszer vette át, melynek keretei között hasonlóképpen államilag elismert szakképesítések szerezhetőek! A korábbi OKJ-s Termékdíj ügyintéző képzéssel egyenértékű, azt felváltó Termékdíj ügyintéző szakképesítő képzés már online képzési formában is elérhető!